Romantické

Práve to nestále srdce je jedinou istou v našom živote. Hlboko v duši každý z nás túži po nehe. Romantické príbehy v sebe môžu skrývať istú hĺbku, no väčšina z nás len túži si pri nich trochu oddýchnuť, uvoľniť sa. Želám príjemné snívanie! Vaša Imaginaria a recenzie na romantické anime.

6.2

Koe no Katachi: Dojemný príbeh o následkoch šikany | RECENZIA

Byť iný často prináša stretnutie s posmeškami a šikanou. Obzvlášť deti na školách vedia byť veľmi kruté. Koe no Katachi nám pripomína, ako ľahko môže doznieť hlas, ktorý odmietajú všetci vypočuť. Dojemný príbeh o dospievaní a ľutovaní svojich chýb. Dokázal by si odpustiť? Prekrásne farby, očarujúce detaily a jemná klavírna hudba. To všetko diváka oč...[Read More]

7.6

Darling in the FranXX vytvoril divoký sci-fi koktail. Vyskúšaš? | RECENZIA

Žiadne dieťa nikdy nespozná svojich rodičov, no všetci vedia o Otcovi, ktorý spolu s radou riadi celú Zem. Nemajú mená, len čísla. A kedy sa z detí stanú dospelí? To nikto netuší. Údajne sa to ani nedeje… Pretože deti sú potrebné. Hlavne tie, ktoré vedia spolupracovať a splynúť pri riadení obrovských robotov. Pretože monštrá, čo ich čakajú na ...[Read More]

8.4

Noragami: Očarujúci boh v teplákoch | RECENZIA

Dnes si svet nepredstavujme, ako miesto plné bohov dozerajúcich na náš osud. Zatiaľ čo mená niektorých bohov si ešte stále pamätáme, iní upadli do zabudnutia. No pravdou je, že každý z nás v ťažkej chvíli vysloví do vetra zbožné želanie. Práve cez tieto želania prežíva boh Yato, ktorý musí brať aj tie najpodradnejšie práce. Japonsko je známe pre svo...[Read More]

7.8

Kiznaiver | Sedem smrteľných hriechov v projekte za svetový mier

Prvá pusa, zlomené srdce, prúsery v škole, výlety s priateľmi. Všetci chceme zdieľať náš život s niekým blízkym. Čo ale ak tú blízkosť nedokážete cítiť? Hlavný hrdina patrí k tým „chladným“ ľuďom, čo nedokážu ukázať svoju pravú tvár. Život mu je v podstate ukradnutý. To je však v rozpore so zámerom ambiciózneho dievčaťa, ktoré vymyslelo  projekt na ...[Read More]

3.5

6.4
User Avg

Shingeki no Bahamut: Virgin Soul | Panna hľadá manžela (recenzia)

Ubehlo desať rokov od okamihu, keď povstal ukrutný drak Bahamut a rozsieval skazu. Drak bol nakoniec porazený, ale hrozba, že by sa mohol v budúcnosti vrátiť, celkom nezmizla. Tvorcovia však priniesli do hry omnoho horšieho nepriateľa, ktorý by mohol zničiť svet! Otrasný scenár, nelogické postavy a klišé romantickú zápletku. To by mohol byť koniec, ...[Read More]

2.8

Hrozné

Orenchi no Furo Jijou | Doma najlepšie, tak prečo bývaš v mojej kúpeľni?!

Všade dobre, doma najlepšie. Tak prečo sa ten morský muž rozhodol usadiť v mojej kúpeľni? Oddychová komédia čisto pre ženy Orenchi no Furo Jijou Radšej vo pred chcem upozorniť, že toto anime nie je určené práve pánom (popravde, ťažko povedať, že či je vôbec určené väčšine žien…) Napriek tomu, že v Jojovi nebude o nič menej gay scénok, ale nabú...[Read More]

8

10
User Avg

Mawaru penguindrum | Podelme sa o ovocie osudu

Keď už urobíte nejaké rozhodnutie, ako sa zachová vesmír? Vo váš prospech? Proti vám? Odpovie vôbec nejako?  Čo je to osud?  Záležitosť náhody či voľby? Nájdi bubon tučniakov a zisti svoje odpovede v tomto čarovnom anime! Príbeh začína obyčajnou rodinkou Takakurovcov. Sú ňou traja súrodenci: dvojičky Kanba a Shoma a ich mladšia, milovaná, avšak nevy...[Read More]

2.7

Hrozné

Amnesia | Zamiešame spolu karty osudu (recenzia)

V hre je vždycky najväčším tromfom eso. Stačí jediná dobrá karta a vaša hra sa môže otočiť. Možno je čas zmeniť svoj osud. Ale ako, keď v rukách nedržím žiadne spomienky? Prosím, nadýchnite sa a sústreďte sa. Ak udržíte pozornosť dostatočne dlho, budete počuť ako mi prechádza mráz po chrbte. Aspoň som zistila, že podceňovanie sa vedie len k horším v...[Read More]