Knihy

4.6

Chlapec vo svetle reflektorov nezažiaril | RECENZIA

Dva oddelené prípady a žiadny potencionálny vrah. Toto všetko malo skončiť. Mia už mala pripravený kufor, Munch sa staral o dcéru, keď tu opäť telefonát! Lenže vyšetrovanie komplikujú aj veci z vedenia. Náš tím získava pochybnú povesť, pomaly sa rozpadá a nepomáha tomu vzájomné podozrievanie. Zdá sa, že niekto prebehol na druhú stranu sily. Majú med...[Read More]

9.2

Všemi dary obdarovaná: o detskom svete,ktorý nikdy nezahynie | RECENZIA

Imaginaria odporúča

Melaniin svet je malý, ale krásny. Tvorí ho jedna cela, posteľ, plagát a kreslo s putami, v ktorom každý deň môže chodiť na hodiny do školy. Hodiny ju bavia. Hlavne tie s pani Justineauovou. Rozpráva im grécke báje, ale i príbehy o monštrách na ulici. O Hladovcoch, ktorí vás vypátrajú a prenasledujú, kým vás neobžerú na kosť. Kto vie, aké to asi je?...[Read More]

4.5

Norské dřevo: bestseller, ktorý úplne sklamal | RECENZIA

Norské dřevo – kniha, ktorá v skostnatenej japonskej spoločnosti vytŕčala ako otravná trieska, zatiaľ čo na západe ju milovali. Čím je tento milostný príbeh tak výnimočný, že dohnal Haruki Murakamiho až k emigrácií? Na prvotinu je kniha skutočne odvážna. Vnútorný svet postáv pretkáva kritika japonskej spoločnosti – separovaných škôl, potlačova...[Read More]

7

Flow: Naučte sa brať život ako hru | RECENZIA

Nedávno som si do denníku zapísala jednu svoju myšlienku: „Dospelosť je obdobie, ktoré sme si vymysleli, aby sme ospravedlnili čas, keď robíme rozhodnutia, ktoré nás nerobia šťastných.“ Kto z nás vie povedať, čo je to šťastie? Už od čias starovekého Grécka sa snažíme zodpovedať túto otázku. Dnes nie sme ani o krok bližšie. Žeby prišiel čas to zmeniť...[Read More]

8.4

Siedmy deň: Poznáte už nezvyčajnú krásu bežného života? | RECENZIA

Imaginaria odporúča

Siedmy deň rozpráva o obyčajnom posmrtnom živote, veľmi obyčajného muža. Matka ho stratila pri pôrode. Otec sa odobral na večný odpočinok, aby nebol na obtiaž. Teraz prišiel rad aj naňho, lenže Jang Fej nebol na svoju smrť pripravený. Vlastne si ju ani poriadne nepamätá. Vie len, že na pohreb nemá dosť peňazí, a tak sa sedem dní potuluje svetom a st...[Read More]

4.6

Kořistí v Kaddáfího harému odhaľuje smutnú pravdu, ale nudným spôsobom | RECENZIA

Prvé rande sú vždy zvláštne. Nervózne pohľady, motýle v žalúdku. Keď však Surajju doviedli do Kaddáfího paláca, určite nečakala nič z toho a ešte menej to, čo malo nasledovať. Prvá časť knihy Kořistí v Kaddáfího harému rozpráva príbeh Surajji. Jej krátke detstvo, posledný deň v škole, keď si ju Kaddáfí vybral…Do svojho háremu, do jeho postele....[Read More]

4.4

Temný zámer: Kniha, kde sa cudzoložstvo nevypláca | RECENZIA

Existuje láska v manželstve? Možno áno, no návštevníci stránky Singlehearts.com hľadajú len mimomanželské dobrodružstva. To však vôbec nevedia, že táto stránka je loviskom zvodného doktora, ktorý jednoznačne pozná liek na zlomené srdcia – vraždu. Netradičný úvod vás veľmi rýchlo vtiahne do deju. Sledovať prvú vraždu z pohľadu páchateľa je napínavé, ...[Read More]

7.6

Nezvestná sa môžeš stať aj ty. Drsný príbeh od Chevy Stevens | RECENZIA

Mal to byť jednoduchý deň. Predať dom, zabudnúť na problémy s matkou a nezmeškať zase večeru s priateľom. Tri banálne plány, ktoré prerušila jedna biela dodávka. Kto mohol tušiť, že muž v nej bude psychopat? Po mnohých skutočných príbehoch som proste chcela vedieť, ako o téme znásilňovania, únosu žien fantazírujú spisovatelia. Je ťažšie si príbeh vy...[Read More]

7

Detektívka Chyť ma v skutočnosti chytí vás | RECENZIA

Čo by ste robili, keby ste vedeli dátum svojej smrti? Charlene o tom mohla premýšľať rok. Blíži sa výročie úmrtia jej kamarátok a Charlene vie, čo to znamená. V noci sama otvorí dvere svojmu vrahovi, nenájdu sa žiadne stopy po zápase, ani nijaké dôkazy. Tri kamarátky, ktoré umrú presne v ten istý deň, rovnakou smrťou. „Neboj sa, každý raz musí umrie...[Read More]

7.6

Sova od Samuela Bjorka loví v noci a prináša smrť | RECENZIA

Nebolo tomu tak dávno, čo v lese visel anjelik s aktovkou a nápisom „Cestujem sama“. Tento raz v lese opäť lovila šelma, nie však s ostrými zubami a mocnými labami. Sova bola odpradávna symbolom múdrosti, no málokto vie, že sa k nej radil aj symbol diabla. Sova zásadne loví v noci a so šuchotom jej krídel, prichádza smrť. Sova je pokračovanie série ...[Read More]

8.3

Dievča zo 6E miluje sex a vraždy. Skúsite s ňou stráviť večer? | RECENZIA

Imaginaria odporúča

Susedia sa už dlho pýtajú, kto je to záhadné dievča zo 6E? Nevychádza z domu ani pri požiarnom poplachu. Zásielky jej doručujú len pred vchod. Spoza dverí občas počuť mužské hlasy a náruživé vzdychy, lenže všetci by boli schopní odprisahať, že dnu nikto nevošiel! To ešte nikto netuší, že dievča zo 6E sa už tri roky nedotklo žiadneho muža. Byt premen...[Read More]

8

Cestujem sama je krásna a desivá ako nórsky mráz | RECENZIA

Mia si ešte stále pamätala ten výstrel, ktorý ju pripravil o kariéru. Bola to pomsta či povinnosť? Táto otázka jej nedávala spať, no to ani smrť jej sestry. Mia sa rozhodla opustiť tento svet, keby jej pri dverách nezazvonil starý kolega s novým prípadom. Šesťročné dievčatko, krásne ako anjelik, s aktovkou na chrbte visí v lese a na sebe má ceduľku:...[Read More]

6

Izba od Emma Donoghue má v sebe celý svet | RECENZIA

Hala. Obývačka. Spálňa. Hosťovská. Detská izba. Koľko nepotrebných miestností tvorí váš byt? Jackov svet tvorí len jedna izba. Izba, z ktorej sa nedá odísť… Prvý, s kým sa v Izbe musíte zoznámiť, je päťročný chlapec Jack. Tento mladík je na svoj vek nadmieru inteligentný. Počty zvláda hravo, no spoločenské cítenie mu nič nehovorí. Jack netrpí ...[Read More]

9

Nejkrásnější zhadzuje masku mesačnej kráľovny. Chytaj! | RECENZIA

Číre zlo má svoje meno, skrýva sa za maskou klamu a používa „osobné romantické čaro“, aby získalo moc nad ostatnými. Ale kto je naozaj kráľovná Levana? Dlho predtým, než jej cestu skrížili Cinder, Scarlet a Cress v Mesačných kronikách, žila Levana úplne iný príbeh. Príbeh, ktorý nebol nikdy vyrozprávaný…až doteraz. Nejkrásnější nás...[Read More]

5.4

Rodológia ti ukáže vplyv tvojich predkov. Vymaň sa! | RECENZIA

Veľmi svojrázna kniha, vďaka ktorej môžeme nazrieť do tajomstiev našej rodiny. Po našich predkoch dedíme omnoho viac, než si myslíme. Nie sú to iba naše vlasy, oči, zmysel pre hudbu, nadanie v práci. Možno sa pýtate, prečo si stále vyberám zlých nesprávnych partnerov? Prečo trčím v zlej práci,  ktorú vlastne vôbec nemám rád?  Ako to, že prišiel rozv...[Read More]

4.8

Oplatí sa vrátiť k Zlodejke duší a sérií Paranormáli? | RECENZIA

Od Upírov až po Morské panny. Fantasy séria, ktorá svojho času očarovala svet. A podľa môjho názoru sa stala tým najlepším odbúravačom mozgových buniek! Poďte sa pozrieť na knihu, ktorá svojou sladkosťou prekoná Twilight, pozdvihla úroveň tuposti dievčenských hrdiniek na úplne novú úroveň a najčastejšie slovo v knihe je: „No do píp!“ Zlo...[Read More]

3.4

V zajatí snov je už zabudnutá séria fantasy detektívok. Oplatí sa? | RECENZIA

Nenáročná fantasy séria s detektívnym podtónom. Kedysi známa séria, dnes už jej meno takmer nik nepozná. Ak ste ju ale náhodou prehliadli, odporúčam si o nej aspoň prečítať. Prezradím vám pre koho by mohla byť vhodným darčekom a ako sedí pomer ceny ku kvalite príbehu. Sedemnásťročná Janie sa noc čo noc dostáva do cudzích snov, ktoré odhaľujú odvráte...[Read More]

7.2

Cress : Čo nové priniesla vesmírna hekerka? | RECENZIA

Rozprávky bratov Grimovcov na pozadí ďalekej budúcnosti. Že to nejde k sebe? Marisa Meyerová dokázala, že zdanlivo nespojiteľné príbehy vedia spolu fungovať ruka v ruke. V tomto dieli Mesačných kroník sa prebudí príbeh Zlatovlásky, no miesto temnej veže ju z vesmírnej družice mieri zachrániť posádka Zvončeka, ktorá sa chtiac–nechtiac rúti do pasce. ...[Read More]

9.5

Netrápte sa pre maličkosti, lebo všetko sú maličkosti | Sto rád do života

Netrápte sa pre maličkosti, lebo všetko sú maličkosti. Jednoduché rady, ako sa nenechať ovládnuť nepodstatnými vecami. Veľmi oceňujem autorovu vynaliezavosť pri tvorení nadpisu. Občas je ťažké vyjadriť, čo presne chceme knihou povedať. Tu v prvej vete máte zhrnutú celé dielo. Všetci by sme radi žili pokojnejším, menej stresujúcim spôsobom života. Ak...[Read More]

6

Intuitivní lidé | Kniha, čo uzdravuje duše intuitívnych ľudí

Každý priateľ vám vie povedať: „Viem ako sa cítiš.“ Kto to ale myslí vážne? Pre intuitívnych ľudí, má táto fráza hlboký význam. Ako to, že o svojich priateľoch vieme veci skôr ako nám ich povedia? Cítime, čo sa prihodí, no nemáme na to žiadne vysvetlenia? Je to prekliatie či dar, o ktorý sme sa neprosili? A hlavne, čo urobíme ak sa ra...[Read More]

• 1
  • 2