Fantasy

Zabudnite na chvíľu na svet okolo seba. Vydajte sa na miesta, kde nie všetko má logické vysvetlenie. Precíťte silu mágie či nazrite do ďalekej budúcnosti.  Prečítajte si recenzie na anime v kategórií fantasy, sci-fi a supernatural!

7.6

Darling in the FranXX vytvoril divoký sci-fi koktail. Vyskúšaš? | RECENZIA

Žiadne dieťa nikdy nespozná svojich rodičov, no všetci vedia o Otcovi, ktorý spolu s radou riadi celú Zem. Nemajú mená, len čísla. A kedy sa z detí stanú dospelí? To nikto netuší. Údajne sa to ani nedeje… Pretože deti sú potrebné. Hlavne tie, ktoré vedia spolupracovať a splynúť pri riadení obrovských robotov. Pretože monštrá, čo ich čakajú na ...[Read More]

8.4

Noragami: Očarujúci boh v teplákoch | RECENZIA

Dnes si svet nepredstavujme, ako miesto plné bohov dozerajúcich na náš osud. Zatiaľ čo mená niektorých bohov si ešte stále pamätáme, iní upadli do zabudnutia. No pravdou je, že každý z nás v ťažkej chvíli vysloví do vetra zbožné želanie. Práve cez tieto želania prežíva boh Yato, ktorý musí brať aj tie najpodradnejšie práce. Japonsko je známe pre svo...[Read More]

8.7

Shinsekai yori | Dokázali by ste prežiť idylickú budúcnosť?

Shinsekai yori patrí k anime, ktoré neupútajú na prvý pohľad. Animácia je pomerne bežná, začiatok pomalší a vlastne všetko sa zdá akési…normálne. No už prvá scéna, kde sa stávate svedkom krvavej vraždy, by vám mohla napovedať, že toto anime má od normálneho veľmi ďaleko. Svet je opäť zabehnutí, síce v iných koľajach, na aké sme my dnes zvyknut...[Read More]

7.8

Kiznaiver | Sedem smrteľných hriechov v projekte za svetový mier

Prvá pusa, zlomené srdce, prúsery v škole, výlety s priateľmi. Všetci chceme zdieľať náš život s niekým blízkym. Čo ale ak tú blízkosť nedokážete cítiť? Hlavný hrdina patrí k tým „chladným“ ľuďom, čo nedokážu ukázať svoju pravú tvár. Život mu je v podstate ukradnutý. To je však v rozpore so zámerom ambiciózneho dievčaťa, ktoré vymyslelo  projekt na ...[Read More]

7

9.7
User Avg

Zankyou no Terror | Ako dopadlo anime o terorizme?

Krvavo červené písmená „VON“. Len to ostalo na mieste ďalšieho výbuchu. Všetko je tak ako vždy. Opäť žiadni zranení, žiadne lúpeže a páchatelia, ktorí zanechali odkaz na mieste činu, sú stále neznámi. No niečo je predsa inak. Keď počas útoku Lisin život visí na vlásku, neznámi chlapec jej podáva pomocnú ruku a dáva jej jasne na výber. Buď sa stane s...[Read More]

3.5

6.4
User Avg

Shingeki no Bahamut: Virgin Soul | Panna hľadá manžela (recenzia)

Ubehlo desať rokov od okamihu, keď povstal ukrutný drak Bahamut a rozsieval skazu. Drak bol nakoniec porazený, ale hrozba, že by sa mohol v budúcnosti vrátiť, celkom nezmizla. Tvorcovia však priniesli do hry omnoho horšieho nepriateľa, ktorý by mohol zničiť svet! Otrasný scenár, nelogické postavy a klišé romantickú zápletku. To by mohol byť koniec, ...[Read More]

3.5

Fate/Apocrypha | Vojna, čo priniesla len sklamanie (Recenzia)

Sklamanie roka 2017

Čo sa vám vybaví pri slove Fate? Väčšina ľudí už vie, že je to prísľub úžasných charakterov, epických bitiek, nečakaných zvratov. Nuda, keď viete, čo čakať, však? Tak si štúdio zmyslelo, že je čas na zmenu! Do prvých radov postavili lúzra, vytvorili milostný trojuholník medzi dvoma chlapmi a sväticou. Hups! Už som prezradila tajomstvo. Vitajte v nov...[Read More]

2.8

Hrozné

Orenchi no Furo Jijou | Doma najlepšie, tak prečo bývaš v mojej kúpeľni?!

Všade dobre, doma najlepšie. Tak prečo sa ten morský muž rozhodol usadiť v mojej kúpeľni? Oddychová komédia čisto pre ženy Orenchi no Furo Jijou Radšej vo pred chcem upozorniť, že toto anime nie je určené práve pánom (popravde, ťažko povedať, že či je vôbec určené väčšine žien…) Napriek tomu, že v Jojovi nebude o nič menej gay scénok, ale nabú...[Read More]

5.3

Tokyo ghoul | Séria, ktorá ti ohlodá mäso z kostí

Krásna ukážka toho ako sa môže všetko zvrtnúť, keď knihomol ide na rande! No povedzte, nepodskočí vám srdce, keď si sedíte v kaviarni a zrazu človek, po ktorom už  dlhšiu dobu pokukujete, vytiahne knihu od vášho obľúbeného autora? V tom návale eufórie je prirodzené na chvíľu zabudnúť, že žijete v nebezpečnom svete, kde príšery žerúce ľudské mäso, ch...[Read More]

4.3

Trickster | Hra na detektívne anime

Sen každého detektíva je natrafiť na rovnocenného súpera. Keď sa však tanec dobra a zla zvrhne na ničiace tornádo chaosu, nikto si nemôže byť istý, či nebude jeho ďalšou obeťou. Prečítajte si recenziu na nové detektívne anime Trickster. „Kto, ako malý chlapec, netúžil stať sa detektívom a bojovať so zločinom?“ V meste funguje niečo ako K...[Read More]

8.4

Gakkougurashi! | Zostaň v škole alebo umri!

Úžasné psychologické anime, ktoré ťaží zo svojho momentu prekvapenia, a preto vás dopredu varujem. Chcete si Gakkougurashi poriadne užiť? Potom nechajte recenzie tak! Choďte do toho bezhlavo! Ja sa vám, samozrejme, pokúsim prezradiť čo najmenej, no ak dáte na moju radu, už prvá časť vás vtiahne a nepustí! Yuki miluje svoju školu. Pre ňu je to miesto...[Read More]

3

Corpse Party: Tortured Souls | Najbrutálnejšie anime?

Jeden z najznámejších hororov. Predlohou tohto diela sa stala rovnomenná hra. Film podľa knihy často knihe nesiahla po päty. Ako si anime poradilo so svojou predlohou? Veríte na zázračné kúzla a rituály? Skupina mladých študentov sa tak rozhodne spečatiť svoje priateľstvo. To ešte netušili, že tento sľub nebude nadarmo. Nepodarený rituál ich presúva...[Read More]

8

10
User Avg

Mawaru penguindrum | Podelme sa o ovocie osudu

Keď už urobíte nejaké rozhodnutie, ako sa zachová vesmír? Vo váš prospech? Proti vám? Odpovie vôbec nejako?  Čo je to osud?  Záležitosť náhody či voľby? Nájdi bubon tučniakov a zisti svoje odpovede v tomto čarovnom anime! Príbeh začína obyčajnou rodinkou Takakurovcov. Sú ňou traja súrodenci: dvojičky Kanba a Shoma a ich mladšia, milovaná, avšak nevy...[Read More]

8

Boku Dake ga Inai Machi recenzia| Prestrihni film osudu

Brilantná nadprirodzená detektívka Erased (Boku dake ga Inai Machi). Pohrajte sa so svojou všímavosťou! Užite si hit zimy 2016 s atmosféru, ktorá by sa dala krájať nožom. Po menách ako One-Punch Man či nečakáný trhák Yuri!!! On Ice, Boku Dake ga Inai Machi (Erased) sa neteší takej popularite, no našlo si veľkú fanúšikovskú základňu. Prečo? To sa už ...[Read More]

9.5

Mahou Shoujo Madoka Magica | Roztomilosť je najväčší klam

Záhadný hovoriaci tvor vraví, že osud sa dá zmeniť. Treba s ním uzavrieť zmluvu a stať sa magickým dievčaťom a splní ti akékoľvek želanie. Nenechajte sa však zmiasť! Madoka Magica je živým dôkazom toho, že to najväčšie zlo sa často ukrýva pod obalom, tých najkrajších vecí… Tmavovlasé dievča na pokraji svojich síl očividne prehráva zápas s temnotou a...[Read More]

6.8

Ga-Rei Zero | Zabili by ste z lásky niekoho, koho milujete?

Zabili by ste z lásky niekoho, koho milujete? Takmer každá recenzia na Ga-Rei Zero asi bude začínať podobnými slovami. Citát z tohto anime je niečo, čo sa vám pri sledovaní hlboko vryje do srdca. Smutný príbeh dvoch nevlastných sestier v boji s prastarými demónmi, ktorým nie je nič sväté, neostáva iné, než skrížiť meče proti sebe. Sestry upadajú do ...[Read More]

7.5

8
User Avg

Shingeki no Bahamut- Genesis | Prežite aj koniec sveta s humorom

Bahamut je staroveký tvor, ktorý podľa legendy kedysi takmer zničil ľudstvo a celú Zem. Keďže nebol ani démonom ani anjelom, Satan aj Zeus sa rozhodli zapečatiť ho. No teraz neznámy zlodej odcudzil anjelom kľúč od jeho vezenia. Napriek tomu, že celá krajina je v napätí, Favoro si žije svoj život lovcu odmien, oddáva sa ženám a chlastu, kým nestretne...[Read More]

2.7

Hrozné

Amnesia | Zamiešame spolu karty osudu (recenzia)

V hre je vždycky najväčším tromfom eso. Stačí jediná dobrá karta a vaša hra sa môže otočiť. Možno je čas zmeniť svoj osud. Ale ako, keď v rukách nedržím žiadne spomienky? Prosím, nadýchnite sa a sústreďte sa. Ak udržíte pozornosť dostatočne dlho, budete počuť ako mi prechádza mráz po chrbte. Aspoň som zistila, že podceňovanie sa vedie len k horším v...[Read More]

8

Fullmetal Alchemist | Zoznámte sa s chlapcom z ocele a srdom zo zlata

Anime klasika

Človek nemôže získať nič bez toho, že by niečo obetoval. Aby ste niečo získali, musíte obetovať niečo rovnakej hodnoty. To je prvý zákon alchýmie. Kedysi sme verili, že je aj jediným zákonom sveta. „Fullmetal Alchemist je skutočne jedno z vrcholných diel anime. Príbeh je prepletaný hlbokými úvahami a silnými emóciami, ktoré vás doslova zrazia ...[Read More]

5.8

Blood C | Gore s nežnou tvárou (recenzia)

Od určitého veku všetci prestávame veriť na rozprávky. Prestaneme si všímať monštrá pod našou posteľou, duchov chodiacich cez stenu. Saya nie. Zlo v našom príbehu dostalo jednoduché meno- Starší. Požierači ľudí robia po meste neporiadok a niekto ich musí zastaviť. „Napriek tomu, že Blood C si nesie celkom jednoduché spracovanie, postupne sa vš...[Read More]