Dráma

Kto pozeráva anime, vie, že občasne si naše príbehy pre nás prichystajú poriadnu psychickú devastáciu! Ak milujete smutné príbehy plné emócií, ste na správnom mieste! Prečítajte si recenzie v kategórií dráma, ktoré pre vás prichystala Imaginaria.

1.7

Príšerné

Satsuriku no Tenshi: Vitajte v budove smrti | RECENZIA

Keď sa Rachel prebudí v starej opustenej budove, vypadá to ako skutočné peklo. Divné odkazy na stenách ju vedú chodbami, no Rachel blúdi aj vo vlastných spomienkach. Kto je? Prečo je tu? Tieto otázky však rýchlo vystrieda strach. Po spodných poschodiach sa pohybuje šialený chlap s kosou. Smrť je bližšie než sa zdá, ale všetko ostatné už nie je tak i...[Read More]

7.3

Anohana: Priateľstvo až za hrob dojíma, ale občas otravuje | RECENZIA

Život ide ďalej, ale nie vždy vládzeme ísť s ním. Jinta už roky zameškáva školu, zatvára sa v izbe, hrá videohry. Jeho detská parta sa rozpadla a každý išiel svojou cestou. Dnes ho už nič nezaujíma. Dokonca, keď sa u neho doma zjaví dávna kamarátka Menma a prosí ho, aby jej splnil želanie, zanovito si ju nevšíma. Prečo aj? Veď Menma  zomrela pred mn...[Read More]

2.3

Hrozné

Juuni Taisen: Vojna zverokruhu vyznie ako vtip | RECENZIA

Každých dvanásť rokov prichádza bitka, v ktorej sa stretáva dvanásť zvláštnych bojovníkov. Znamenia horoskopu zabíjajú jeden druhého. Cena je pridobrá pre viacerých. Víťaz môže byť len jeden! Juuni Taisen začína veľmi tajomne. Dizajny postáv vás hneď ohromia a skôr než stihnete zistiť, čo sa vôbec v tejto vojne deje, na zemi leží prvé telo. Kto sú v...[Read More]

6.7

9.7
Váše hod

Kimi no Na wa: Zisti meno, ktoré zmení tvoj život | RECENZIA

Život občas nie je fér. Ale čo keby sa naskytla možnosť prežiť si ho ako niekto iný? Mitsuha býva v malej japonskej dedinke, kde každý každého pozná. Od nudy ju oslobodzujú sny, v ktorých sa budí ako študent v srdci Tokia. Kašlať aj prácu v reštaurácií či chlapčenské telo, je to len sen. Raz však po takomto sne má úplný výpadok a v zošite nájde načm...[Read More]

8.2

Violet Evergarden: Anime o tých správnych slovách | RECENZIA

„Milá, Violet Evergarden. Pýtala si sa na význam slov: „Miluje ťa.“ Si na to pripravená? Bude to dlhá cesta plná slov a nájsť tie správne, je niekedy veľmi náročné. Niektoré dokonca zmenia ľudí. Ich vnímanie a svet. Hlavne tie, na ktoré sa pýtaš. Bezduchá zbraň im nikdy neporozumie, o to viac sme zvedaví, až kam nás zavedieš, Viole...[Read More]

9.6

Made in Abyss: Temná výprava do stredu Zeme | RECENZIA

Na Zemi už boli všetky miesta preskúmané – okrem jedného. Tajomnosť Abyssu láka dobrodruhov po celom svete. Málokto sa však vráti z toho pekla živý. Mŕtve telá dobrodruhov vyživujú kvetiny v celom meste, ktoré sa rozprestiera na okraji tejto obrovskej priepasti. Takže keď sa do Abyssu vydajú dve malé deti držiac sa za ruky, môžete si byť istí, že ic...[Read More]

6.2

7.5
Váše hod

Koe no Katachi: Dojemný príbeh o následkoch šikany | RECENZIA

Byť iný často prináša stretnutie s posmeškami a šikanou. Obzvlášť deti na školách vedia byť veľmi kruté. Koe no Katachi nám pripomína, ako ľahko môže doznieť hlas, ktorý odmietajú všetci vypočuť. Dojemný príbeh o dospievaní a ľutovaní svojich chýb. Dokázal by si odpustiť? Prekrásne farby, očarujúce detaily a jemná klavírna hudba. To všetko diváka oč...[Read More]

7.6

9
Váše hod

Darling in the FranXX vytvoril divoký sci-fi koktail. Vyskúšaš? | RECENZIA

Žiadne dieťa nikdy nespozná svojich rodičov, no všetci vedia o Otcovi, ktorý spolu s radou riadi celú Zem. Nemajú mená, len čísla. A kedy sa z detí stanú dospelí? To nikto netuší. Údajne sa to ani nedeje… Pretože deti sú potrebné. Hlavne tie, ktoré vedia spolupracovať a splynúť pri riadení obrovských robotov. Pretože monštrá, čo ich čakajú na ...[Read More]

8.4

Noragami: Očarujúci boh v teplákoch | RECENZIA

Dnes si svet nepredstavujme, ako miesto plné bohov dozerajúcich na náš osud. Zatiaľ čo mená niektorých bohov si ešte stále pamätáme, iní upadli do zabudnutia. No pravdou je, že každý z nás v ťažkej chvíli vysloví do vetra zbožné želanie. Práve cez tieto želania prežíva boh Yato, ktorý musí brať aj tie najpodradnejšie práce. Japonsko je známe pre svo...[Read More]

8.7

Shinsekai yori | Dokázali by ste prežiť idylickú budúcnosť?

Shinsekai yori patrí k anime, ktoré neupútajú na prvý pohľad. Animácia je pomerne bežná, začiatok pomalší a vlastne všetko sa zdá akési…normálne. No už prvá scéna, kde sa stávate svedkom krvavej vraždy, by vám mohla napovedať, že toto anime má od normálneho veľmi ďaleko. Svet je opäť zabehnutí, síce v iných koľajach, na aké sme my dnes zvyknut...[Read More]

7.8

Kiznaiver | Sedem smrteľných hriechov v projekte za svetový mier

Prvá pusa, zlomené srdce, prúsery v škole, výlety s priateľmi. Všetci chceme zdieľať náš život s niekým blízkym. Čo ale ak tú blízkosť nedokážete cítiť? Hlavný hrdina patrí k tým „chladným“ ľuďom, čo nedokážu ukázať svoju pravú tvár. Život mu je v podstate ukradnutý. To je však v rozpore so zámerom ambiciózneho dievčaťa, ktoré vymyslelo  projekt na ...[Read More]

7

9.7
Váše hod

Zankyou no Terror | Ako dopadlo anime o terorizme?

Krvavo červené písmená „VON“. Len to ostalo na mieste ďalšieho výbuchu. Všetko je tak ako vždy. Opäť žiadni zranení, žiadne lúpeže a páchatelia, ktorí zanechali odkaz na mieste činu, sú stále neznámi. No niečo je predsa inak. Keď počas útoku Lisin život visí na vlásku, neznámi chlapec jej podáva pomocnú ruku a dáva jej jasne na výber. Buď sa stane s...[Read More]

7

7
Váše hod

Yuri!!! on Ice | Športové anime, ktoré dostalo svet

Ešte stále si pamätám ako ma kedysi rodičia dotiahli prvýkrát na ľad. Vtedy som mala aj ja sen o žiarivom tanci na ľade vo svetlách reflektorov, kým som neprišla na to, že ako pri každom inom športe aj tu ide o pot a slzy, milióny pádov a drinu. Preto som bola nadšená a zároveň sa bála, keď som sa púšťala opäť na ľad, síce teraz len v anime Yuri!!! ...[Read More]

3

Corpse Party: Tortured Souls | Najbrutálnejšie anime?

Jeden z najznámejších hororov. Predlohou tohto diela sa stala rovnomenná hra. Film podľa knihy často knihe nesiahla po päty. Ako si anime poradilo so svojou predlohou? Veríte na zázračné kúzla a rituály? Skupina mladých študentov sa tak rozhodne spečatiť svoje priateľstvo. To ešte netušili, že tento sľub nebude nadarmo. Nepodarený rituál ich presúva...[Read More]

4

Geniálnosť Sherlocka a posadnutosť Kosti | Beautiful Bones -Sakurako’s Investigation

Sakurako (prosím nenúťte ma to písať celé) je akýsi súbor viacerých malých príbehov. Dalo by sa povedať, že má podobné spracovanie ako Hell Girl, kde každá epizóda je jedna vražda, ktorá si žiada vysvetlenie. Až posledné časti spojujú všetky predošlé v nejaký komplexnejší príbeh . Sakurako je akási kombinácia Sherlocka Homlesa, Monka a Kosti (zo ser...[Read More]

8

10
Váše hod

Mawaru penguindrum | Podelme sa o ovocie osudu

Keď už urobíte nejaké rozhodnutie, ako sa zachová vesmír? Vo váš prospech? Proti vám? Odpovie vôbec nejako?  Čo je to osud?  Záležitosť náhody či voľby? Nájdi bubon tučniakov a zisti svoje odpovede v tomto čarovnom anime! Príbeh začína obyčajnou rodinkou Takakurovcov. Sú ňou traja súrodenci: dvojičky Kanba a Shoma a ich mladšia, milovaná, avšak nevy...[Read More]

8

Boku Dake ga Inai Machi recenzia| Prestrihni film osudu

Brilantná nadprirodzená detektívka Erased (Boku dake ga Inai Machi). Pohrajte sa so svojou všímavosťou! Užite si hit zimy 2016 s atmosféru, ktorá by sa dala krájať nožom. Po menách ako One-Punch Man či nečakáný trhák Yuri!!! On Ice, Boku Dake ga Inai Machi (Erased) sa neteší takej popularite, no našlo si veľkú fanúšikovskú základňu. Prečo? To sa už ...[Read More]

9

Danganronpa séria | Novinky, recenzie anime a hier

Geniálna séria!

Čo by ste o sérií mali vedieť? Síce ju mnohí poznajú len ako anime, Danganronpa je v skutočnosti hra. Anime dopĺňajú dej, ale základ príbehu, hlavnú zápletku tvoria práve hry, ktoré vyšli na PS4 a PS Vita. Čo tvorí základ príbehu? Všetko sa točí okolo študentov Hope’s Peak Academy. Do tejto školy sa nedostanete len tak. musíte byť talentova...[Read More]

9.5

Mahou Shoujo Madoka Magica | Roztomilosť je najväčší klam

Záhadný hovoriaci tvor vraví, že osud sa dá zmeniť. Treba s ním uzavrieť zmluvu a stať sa magickým dievčaťom a splní ti akékoľvek želanie. Nenechajte sa však zmiasť! Madoka Magica je živým dôkazom toho, že to najväčšie zlo sa často ukrýva pod obalom, tých najkrajších vecí… Tmavovlasé dievča na pokraji svojich síl očividne prehráva zápas s temnotou a...[Read More]

6.8

Ga-Rei Zero | Zabili by ste z lásky niekoho, koho milujete?

Zabili by ste z lásky niekoho, koho milujete? Takmer každá recenzia na Ga-Rei Zero asi bude začínať podobnými slovami. Citát z tohto anime je niečo, čo sa vám pri sledovaní hlboko vryje do srdca. Smutný príbeh dvoch nevlastných sestier v boji s prastarými demónmi, ktorým nie je nič sväté, neostáva iné, než skrížiť meče proti sebe. Sestry upadajú do ...[Read More]

• 1
  • 2