Horor

Kategória len pre najodvážnejších. Prečítajte si recenzie na anime horory, ktoré si pre vás prichystala Imaginaria!

8.7

Shinsekai yori | Dokázali by ste prežiť idylickú budúcnosť?

Shinsekai yori patrí k anime, ktoré neupútajú na prvý pohľad. Animácia je pomerne bežná, začiatok pomalší a vlastne všetko sa zdá akési…normálne. No už prvá scéna, kde sa stávate svedkom krvavej vraždy, by vám mohla napovedať, že toto anime má od normálneho veľmi ďaleko. Svet je opäť zabehnutí, síce v iných koľajach, na aké sme my dnes zvyknut...[Read More]

5.3

Tokyo ghoul | Séria, ktorá ti ohlodá mäso z kostí

Krásna ukážka toho ako sa môže všetko zvrtnúť, keď knihomol ide na rande! No povedzte, nepodskočí vám srdce, keď si sedíte v kaviarni a zrazu človek, po ktorom už  dlhšiu dobu pokukujete, vytiahne knihu od vášho obľúbeného autora? V tom návale eufórie je prirodzené na chvíľu zabudnúť, že žijete v nebezpečnom svete, kde príšery žerúce ľudské mäso, ch...[Read More]

8.4

Gakkougurashi! | Zostaň v škole alebo umri!

Úžasné psychologické anime, ktoré ťaží zo svojho momentu prekvapenia, a preto vás dopredu varujem. Chcete si Gakkougurashi poriadne užiť? Potom nechajte recenzie tak! Choďte do toho bezhlavo! Ja sa vám, samozrejme, pokúsim prezradiť čo najmenej, no ak dáte na moju radu, už prvá časť vás vtiahne a nepustí! Yuki miluje svoju školu. Pre ňu je to miesto...[Read More]

3

Corpse Party: Tortured Souls | Najbrutálnejšie anime?

Jeden z najznámejších hororov. Predlohou tohto diela sa stala rovnomenná hra. Film podľa knihy často knihe nesiahla po päty. Ako si anime poradilo so svojou predlohou? Veríte na zázračné kúzla a rituály? Skupina mladých študentov sa tak rozhodne spečatiť svoje priateľstvo. To ešte netušili, že tento sľub nebude nadarmo. Nepodarený rituál ich presúva...[Read More]

6.8

Ga-Rei Zero | Zabili by ste z lásky niekoho, koho milujete?

Zabili by ste z lásky niekoho, koho milujete? Takmer každá recenzia na Ga-Rei Zero asi bude začínať podobnými slovami. Citát z tohto anime je niečo, čo sa vám pri sledovaní hlboko vryje do srdca. Smutný príbeh dvoch nevlastných sestier v boji s prastarými demónmi, ktorým nie je nič sväté, neostáva iné, než skrížiť meče proti sebe. Sestry upadajú do ...[Read More]

5.3

Another | Škola hrôz a nespútaného hororu

To, čo sa začalo ako žart, je teraz nočnou morou. S nový spolužiakom sa spustila aj kliatba, ktorá visí nad celou triedou. Ako to že začali vraždy? Recenzia mysteriózneho anime Another len pre vás! Ukážem vám, prečo sa báť mŕtvych. „Škola je už sama o sebe strašné miesto, nie to ešte, keď ho stíha diabolská kliatba.“ Nikto nevie, prečo s...[Read More]

5.8

Blood C | Gore s nežnou tvárou (recenzia)

Od určitého veku všetci prestávame veriť na rozprávky. Prestaneme si všímať monštrá pod našou posteľou, duchov chodiacich cez stenu. Saya nie. Zlo v našom príbehu dostalo jednoduché meno- Starší. Požierači ľudí robia po meste neporiadok a niekto ich musí zastaviť. „Napriek tomu, že Blood C si nesie celkom jednoduché spracovanie, postupne sa vš...[Read More]