Motivačná literatúra

Motivačná literatúra je čím ďalej, tým viac populárna. Ako však rozoznať, čo stojí za to? Imaginaria vám ponúka len to najlepšie! Stačí prísť a uvidíš!

9.5

Netrápte sa pre maličkosti, lebo všetko sú maličkosti | Sto rád do života

Netrápte sa pre maličkosti, lebo všetko sú maličkosti. Jednoduché rady ako sa nenechať ovládnuť nepodstatnými vecami. Veľmi oceňujem autorovu vynaliezavosť pri tvorení nadpisu. Občas je ťažké vyjadriť, čo presne chceme knihou povedať. Tu v prvej vete máte zhrnutú celé dielo. Všetci by sme radi žili pokojnejším, menej stresujúcim spôsobom života. Ako...[Čítať ďalej]

4.4

Učebnice sebelásky | Dopraj si lásku, ktorú si zaslúžiš!

Slovo „sebaláska“ sa málokedy spája s niečím príjemným. Aké ľahké je pre nás nahradiť ju slovom egocentrizmus, sebeckosť, narcizmus. A ak ste ako väčšina mojich priateľov, pravdepodobne sa čudujte, prečo čítam učebnicu o masturbácií… Je pravda, že pri vyhľadávaní knihy sa až pozoruhodne rýchlo dostanete k článkom a knihám o sexe, t...[Čítať ďalej]

7.8

Jedenásť minút | Rozprávka o jednej malej prostitútke

20Kde bolo, tam bolo, žila raz jedna prostitútka menom Mária. Počkať? Nemala by formulkou „kde bolo tam bolo“začínať kniha pre deti? Ale slovo prostitútka naznačuje, že ide o príbeh pre dospelých. Napokon, všetci sme počas života jednou nohou v rozprávke, takže úvod ponecháme tak. Kde bolo, tam bolo, žila jedna prostitútka menom Mária… Príbeh je inš...[Čítať ďalej]

6.8

Skúška životom | O tom, čo zostáva nevypovedané

Skúška životom je o obyčajných ľuďoch ako ste vy či ja. Ženách, manželkách, otcoch, právnikoch, robotníkoch… Všetci sme rozprávačmi príbehov. Mnohí zdieľame tú istú zápletku, len s inou hlavnou postavou. Neveríte? Ja som si už ten váš prečítala, chcete vedieť vy môj?  Áno, všetci sme rozprávačmi príbehov- vytvárame príbehy, ktoré dávajú nášmu ...[Čítať ďalej]

10

Perfektné

Ticho | Skrytá sila introvertov

Na svete už bolo napísaných veľa motivačných kníh. Také, čo sľubujú peniaze osudovú lásku, osobný rozvoj. Ale žiadna ako Ticho! Nie nadarmo existuje príslovie – hovoriť je striebro, mlčať je zlato. Ticho vás o tom presvedčí! Nájdite silu introvertov vo svete, ktorý nikdy neprestáva hovoriť. Ako dieťa som vyrastala v silno extrovertnom prostredí. Moj...[Čítať ďalej]