Motivačná literatúra

Motivačná literatúra je čím ďalej, tým viac populárna. Ako však rozoznať, čo stojí za to? Imaginaria vám ponúka len to najlepšie! Stačí prísť a uvidíš!

4.4

Učebnica sebalásky | Dopraj si lásku, ktorú si zaslúžiš!

Slovo „sebaláska“ sa málokedy spája s niečím príjemným. Aké ľahké je pre nás nahradiť ju slovom egocentrizmus, sebeckosť, narcizmus. A ak ste ako väčšina mojich priateľov, pravdepodobne sa čudujte, prečo čítam učebnicu o masturbácií… Je pravda, že pri vyhľadávaní knihy sa až pozoruhodne rýchlo dostanete k článkom a knihám o sexe, t...[Čítať ďalej]

7.8

Jedenásť minút | Rozprávka o jednej malej prostitútke

Kde bolo, tam bolo, žila raz jedna prostitútka menom Mária. Počkať? Nemala by formulkou „kde bolo tam bolo“začínať kniha pre deti? Ale slovo prostitútka naznačuje, že ide o príbeh pre dospelých. Napokon, všetci sme počas života jednou nohou v rozprávke, takže úvod ponecháme tak. Kde bolo, tam bolo, žila jedna prostitútka menom Mária… Príbeh je inšpi...[Čítať ďalej]

6.8

Skúška životom | O tom, čo zostáva nevypovedané

Skúška životom je o obyčajných ľuďoch ako ste vy či ja. Ženách, manželkách, otcoch, právnikoch, robotníkoch… Všetci sme rozprávačmi príbehov. Mnohí zdieľame tú istú zápletku, len s inou hlavnou postavou. Neveríte? Ja som si už ten váš prečítala, chcete vedieť vy môj?  Áno, všetci sme rozprávačmi príbehov- vytvárame príbehy, ktoré dávajú nášmu ...[Čítať ďalej]

10

Perfektné

Ticho | Skrytá sila introvertov

Na svete už bolo napísaných veľa motivačných kníh. Také, čo sľubujú peniaze osudovú lásku, osobný rozvoj. Ale žiadna ako Ticho! Nie nadarmo existuje príslovie – hovoriť je striebro, mlčať je zlato. Ticho vás o tom presvedčí! Nájdite silu introvertov vo svete, ktorý nikdy neprestáva hovoriť. Ako dieťa som vyrastala v silno extrovertnom prostredí. Moj...[Čítať ďalej]