Hry

7

Zero Time Dilemma | Je čas na posledné rozhodnutie (recenzia)

Zero zase plánuje svoju rozhodovaciu hru. No teraz už je jedno, kto ostane verný a kto vás zradí. Smrť si vás môže nájsť kedykoľvek. „Čo by sa stalo, keby…?“ pýta sa Zero. V tejto hre sú pravidlá jednoduché. Šesť ľudí umrie a traja prežijú. „Život je skrátka nefér, nemyslíte?“ Je čas na posledné rozhodnutie. Zero Time Dilemma je tretí diel roz...[Read More]

10

Perfektné

Virtue’s Last Reward | Koho zradíš pre vlastné dobro? (recenzia)

Virtue’s Last Reward je snáď vhodnejšia pre vášnivých čitateľov, než vášnivých hráčov. Táto hra je zvláštnym spojením vizuálnej novely a logických adventúr. Prehľadávate miestnosti, riešite hádanky a snažíte sa nájsť svoju cestu von. To všetko akoby na pozadí otvorenej knihy, kde každé vaše rozhodnutie závažne ovplyvní nasledujúci vývoj hry. C...[Read More]

8.3

999 (Nine Hours, Nine Persons, Nine Doors) | Rozhodovanie začína

Radi hráte hry? Čo tak si zahrať jednu so Zerom? Jej pravidlá sú veľmi jednoduché. Deväť dverí, deväť ľudí, deväť hodín. Má to len jeden háčik. Ihrisko je potápajúca sa loď. Začiatok úžasnej série Zero Escape.  Chceš vedieť, aké to je na palube smrti? Napriek svojmu názvu, čas v tejto hre nebude vás skutočný nepriateľ. Skôr úmorne dlhé texty a logic...[Read More]

8.8

Odin Sphere | Hra inšpirovaná severskou mytológiou

Vydajte sa na cestu s piatimi dušami, ktoré zvedie dokopy náhoda či možno osud. Nechajte sa unášať  krásnym rozprávkovým štýlom a úchvatnou kresbou, akú vám môže ponúknuť iba Odin Sphere Leifthrasir. Čarovný svet inšpirovaný severskou mytológiou otvára úchvatný príbeh o osudoch spletených priateľstvom, láskou, zradou, oddanosťou a dávnym proroctvom ...[Read More]

8.3

Tales of Berseria | Pomsta Kráľovnej pohromy (recenzia)

Tales of Berseria je jeden z mnohých príbehov známej série Tales of. Jej fanúškovia ju milujú pre prepracované charaktery, úžasný dej a nádherný rozmanitý svet, nehovoriac o zábavnosti bojového systému. No pre mňa je to prvý titul série, s ktorým som sa zoznámila. A ako to dopadlo? „Čo očakávať od Tales of Berseria? Nádych temnoty v inak maleb...[Read More]

9

Danganronpa trigger happy havoc | Prečo nebrať školu tak vážne?

Dnes si už málokto predstavuje školu inak ako väzenie. Vedzte, že po prečítaní Danganronpy budete vnímať školský zvonček, ako ešte väčšie požehnanie a testy, ako úplnú banalitu. Presa len, my nemusíme zabíjať na záverečných testoch spolužiakov, aby sme prežili… Predstavte si najprestížnejšiu školu na svete. S elitnými študentmi a elitnými scho...[Read More]

8.8

Nier | Hra mnohých tvárí

Nier je hra mnohých tvárí. Na jednej strane je to klasická RPG a len pár krokov ďalej sa z nej stáva 2D skákačka a potom zase vizuálna novela a onedlho bohapustá sekačka nepriateľov „zabi všetko čo ide“. Možno práve pre svoj zvláštny mix žánrov nie je vždy braná v kritike s nadšením, no hrá má veľa skvelých pozitív, ktoré isto stoja za zmienku. Poďm...[Read More]

6.2

Assassin’s creed Rogue | V kabáte Templára

Paktovanie medzi Assassinmi a Templármi? Čo by sa mohlo pokaziť? Tu je názov Assassins Creed mierne zavádzajúci. Pre tých, ktorí sa pýtali: „Ako to vyzerá na druhej strane rádu?“ sa našla odpoveď. Rogue spracováva príbeh odpadlíckeho a prenasledovaného Assassina Shaya Cormaca. Poslušný vojačik assasinského rádu si začína hľadať vlastnú cestu potom, ...[Read More]

6.2

Assassin’s creed Unity | Aký prúser je to po rokoch?

Ubisoft už pred tromi rokmi vydal svoj Titanic do sveta- Assassins creed Unity. Bol to naozaj veľký prešľap. Samé bugy, privysoké technické požiadavky. Mnohí sme si ho s veľkou radosťou predobjedlali a nikdy nezahrali.  Nuž, človek mieni a Ubisoft mení. Je až neuveriteľné, že som si túto zlátaninu nakoniec zahrala. Ako to celé dopadlo? Poďme sa na t...[Read More]