Dráma

Kto pozeráva anime, vie, že občasne si naše príbehy pre nás prichystajú poriadnu psychickú devastáciu! Ak milujete smutné príbehy plné emócií, ste na správnom mieste! Prečítajte si recenzie v kategórií dráma, ktoré pre vás prichystala Imaginaria.

9

Kiznaiver | Sedem smrteľných hriechov v projekte za svetový mier

Prvá pusa, zlomené srdce, prúsery v škole, výlety s priateľmi. Všetci chceme zdieľať náš život s niekým blízkym. Čo ale ak tú blízkosť nedokážete cítiť? Hlavný hrdina patrí k tým „chladným“ ľuďom, čo nedokážu ukázať svoju pravú tvár. Život mu je v podstate ukradnutý. To je však v rozpore so zámerom ambiciózneho dievčaťa, ktoré vymyslelo  projekt na ...[Read More]

7

9.7
User Avg

Zankyou no Terror | Ako dopadlo anime o terorizme?

Krvavo červené písmená „VON“. Len to ostalo na mieste ďalšieho výbuchu. Všetko je tak ako vždy. Opäť žiadni zranení, žiadne lúpeže a páchatelia, ktorí zanechali odkaz na mieste činu, sú stále neznámi. No niečo je predsa inak. Keď počas útoku Lisin život visí na vlásku, neznámi chlapec jej podáva pomocnú ruku a dáva jej jasne na výber. Buď sa stane s...[Read More]

7

7
User Avg

Yuri!!! on Ice | Športové anime, ktoré dostalo svet

Ešte stále si pamätám ako ma kedysi rodičia dotiahli prvýkrát na ľad. Vtedy som mala aj ja sen o žiarivom tanci na ľade vo svetlách reflektorov, kým som neprišla na to, že ako pri každom inom športe aj tu ide o pot a slzy, milióny pádov a drinu. Preto som bola nadšená a zároveň sa bála, keď som sa púšťala opäť na ľad, síce teraz len v anime Yuri!!! ...[Read More]

2.5

Hrozné

Corpse Party: Tortured Souls | Najbrutálnejšie anime?

Jeden z najznámejších hororov. Predlohou tohto diela sa stala rovnomenná hra. Film podľa knihy často knihe nesiahla po päty. Ako si anime poradilo so svojou predlohou? Veríte na zázračné kúzla a rituály? Skupina mladých študentov sa tak rozhodne spečatiť svoje priateľstvo. To ešte netušili, že tento sľub nebude nadarmo. Nepodarený rituál ich presúva...[Read More]

4

Geniálnosť Sherlocka a posadnutosť Kosti | Beautiful Bones -Sakurako’s Investigation

Sakurako (prosím nenúťte ma to písať celé) je akýsi súbor viacerých malých príbehov. Dalo by sa povedať, že má podobné spracovanie ako Hell Girl, kde každá epizóda je jedna vražda, ktorá si žiada vysvetlenie. Až posledné časti spojujú všetky predošlé v nejaký komplexnejší príbeh . Sakurako je akási kombinácia Sherlocka Homlesa, Monka a Kosti (zo ser...[Read More]

8

10
User Avg

Mawaru penguindrum | Podelme sa o ovocie osudu

Keď už urobíte nejaké rozhodnutie, ako sa zachová vesmír? Vo váš prospech? Proti vám? Odpovie vôbec nejako?  Čo je to osud?  Záležitosť náhody či voľby? Nájdi bubon tučniakov a zisti svoje odpovede v tomto čarovnom anime! Príbeh začína obyčajnou rodinkou Takakurovcov. Sú ňou traja súrodenci: dvojičky Kanba a Shoma a ich mladšia, milovaná, avšak nevy...[Read More]

8

Boku Dake ga Inai Machi recenzia| Prestrihni film osudu

Brilantná nadprirodzená detektívka Erased (Boku dake ga Inai Machi). Pohrajte sa so svojou všímavosťou! Užite si hit zimy 2016 s atmosféru, ktorá by sa dala krájať nožom. Po menách ako One-Punch Man či nečakáný trhák Yuri!!! On Ice, Boku Dake ga Inai Machi (Erased) sa neteší takej popularite, no našlo si veľkú fanúšikovskú základňu. Prečo? To sa už ...[Read More]

9.5

Mahou Shoujo Madoka Magica | Roztomilosť je najväčší klam

Záhadný hovoriaci tvor vraví, že osud sa dá zmeniť. Treba s ním uzavrieť zmluvu a stať sa magickým dievčaťom a splní ti akékoľvek želanie. Nenechajte sa však zmiasť! Madoka Magica je živým dôkazom toho, že to najväčšie zlo sa často ukrýva pod obalom, tých najkrajších vecí… Tmavovlasé dievča na pokraji svojich síl očividne prehráva zápas s temnotou a...[Read More]

6.8

Ga-Rei Zero | Zabili by ste z lásky niekoho, koho milujete?

Zabili by ste z lásky niekoho, koho milujete? Takmer každá recenzia na Ga-Rei Zero asi bude začínať podobnými slovami. Citát z tohto anime je niečo, čo sa vám pri sledovaní hlboko vryje do srdca. Smutný príbeh dvoch nevlastných sestier v boji s prastarými demónmi, ktorým nie je nič sväté, neostáva iné, než skrížiť meče proti sebe. Sestry upadajú do ...[Read More]

1.5

Príšerné

Amnesia | Zamiešame spolu karty osudu (recenzia)

V hre je vždycky najväčším tromfom eso. Stačí jediná dobrá karta a vaša hra sa môže otočiť. Možno je čas zmeniť svoj osud. Ale ako, keď v rukách nedržím žiadne spomienky? Prosím, nadýchnite sa a sústreďte sa. Ak udržíte pozornosť dostatočne dlho, budete počuť ako mi prechádza mráz po chrbte. Aspoň som zistila, že podceňovanie sa vedie len k horším v...[Read More]

8

Fullmetal Alchemist | Zoznámte sa s chlapcom z ocele a srdom zo zlata

Anime klasika

Človek nemôže získať nič bez toho, že by niečo obetoval. Aby ste niečo získali, musíte obetovať niečo rovnakej hodnoty. To je prvý zákon alchýmie. Kedysi sme verili, že je aj jediným zákonom sveta. „Fullmetal Alchemist je skutočne jedno z vrcholných diel anime. Príbeh je prepletaný hlbokými úvahami a silnými emóciami, ktoré vás doslova zrazia ...[Read More]