Dobrodružné

Aj vy túžite vydať sa na výpravu? Preskúmať ďaleké svety a zažiť nejaké to dobrodružstvo? Skúste si to s našimi hrdinami! Recenzie na dobrodružné anime, ktoré vám prichystala Imaginaria!

8.8

Noragami | Očarujúci boh v teplákoch

Dnes si svet nepredstavujme, ako miesto plné bohov dozerajúcich na náš osud. Zatiaľ čo mená niektorých bohov si ešte stále pamätáme, iní upadli do zabudnutia. No pravdou je, že každý z nás v ťažkej chvíli vysloví do vetra zbožné želanie. Práve cez tieto želania prežíva boh Yato, ktorý musí brať aj tie najpodradnejšie práce. Japonsko je známe pre svo...[Read More]

3.5

6.4
User Avg

Shingeki no Bahamut: Virgin Soul | Panna hľadá manžela (recenzia)

Ubehlo desať rokov od okamihu, keď povstal ukrutný drak Bahamut a rozsieval skazu. Drak bol nakoniec porazený, ale hrozba, že by sa mohol v budúcnosti vrátiť, celkom nezmizla. Tvorcovia však priniesli do hry omnoho horšieho nepriateľa, ktorý by mohol zničiť svet! Otrasný scenár, nelogické postavy a klišé romantickú zápletku. To by mohol byť koniec, ...[Read More]

3.5

Fate/Apocrypha | Vojna, čo priniesla len sklamanie (Recenzia)

Sklamanie roka 2017

Čo sa vám vybaví pri slove Fate? Väčšina ľudí už vie, že je to prísľub úžasných charakterov, epických bitiek, nečakaných zvratov. Nuda, keď viete, čo čakať, však? Tak si štúdio zmyslelo, že je čas na zmenu! Do prvých radov postavili lúzra, vytvorili milostný trojuholník medzi dvoma chlapmi a sväticou. Hups! Už som prezradila tajomstvo. Vitajte v nov...[Read More]

8.8

Gakkougurashi! | Zostaň v škole alebo umri!

Úžasné psychologické anime, ktoré ťaží zo svojho momentu prekvapenia, a preto vás dopredu varujem. Chcete si Gakkougurashi poriadne užiť? Potom nechajte recenzie tak! Choďte do toho bezhlavo! Ja sa vám, samozrejme, pokúsim prezradiť čo najmenej, no ak dáte na moju radu, už prvá časť vás vtiahne a nepustí! Yuki miluje svoju školu. Pre ňu je to miesto...[Read More]

7.5

8
User Avg

Shingeki no Bahamut- Genesis | Prežite aj koniec sveta s humorom

Bahamut je staroveký tvor, ktorý podľa legendy kedysi takmer zničil ľudstvo a celú Zem. Keďže nebol ani démonom ani anjelom, Satan aj Zeus sa rozhodli zapečatiť ho. No teraz neznámy zlodej odcudzil anjelom kľúč od jeho vezenia. Napriek tomu, že celá krajina je v napätí, Favoro si žije svoj život lovcu odmien, oddáva sa ženám a chlastu, kým nestretne...[Read More]

8

Fullmetal Alchemist | Zoznámte sa s chlapcom z ocele a srdom zo zlata

Anime klasika

Človek nemôže získať nič bez toho, že by niečo obetoval. Aby ste niečo získali, musíte obetovať niečo rovnakej hodnoty. To je prvý zákon alchýmie. Kedysi sme verili, že je aj jediným zákonom sveta. „Fullmetal Alchemist je skutočne jedno z vrcholných diel anime. Príbeh je prepletaný hlbokými úvahami a silnými emóciami, ktoré vás doslova zrazia ...[Read More]